Go to Top

ACADEMIA “JUNIORI IN AFACERI”

Data: Inapoi la calendar 27/10/2013 @ 10:00 - 12:00
Locatie: Sediul NextSteve Group
Strada Viișoarei
București
România
Cost: 200 lei/ 380 lei/ 550 lei
Contact: Claudia Suhov
0746.042.033
claudia.suhov@nextsteve.ro

 

Academia “Juniori in afaceri”

 

Academia “Juniori in afaceri” este cel mai dinamic si personalizat program de educatie economica si antreprenoriat pentru copiii cu varsta intre 8 – 11 ani. Deoarece in jurul varstei de 9 ani, copiii incep sa se detaseze de personalitatea parintelui si isi dezvolta una proprie, consideram ca acesta este momentul in care ii putem ajuta in formarea unei identitati solide. Astfel, prin activitatile Academiei pe care le vom desfasura in acest an dorim sa observam si sa ne implicam activ in dezvoltarea unui grup de 10 copii.

Scopul Academiei “Juniori in afaceri” este de a contribui la dezvoltarea unor viitori adulti fericiti si impliniti financiar.

Obiectivele programului sunt:

1. Antrenarea celor mai importante 4 abilitati: gandire creativa, gandire critica, comunicare si colaborare;

2. Descoperirea si dezvoltare unor pasiuni;

3. Dezvoltarea si fructificarea unei relatii armonioase cu parintii si familia;

4. Dezvoltarea initiativei, a responsabilitatii si a autonomiei in invatare;

5. Intelegerea si folosirea unor principii economice de baza cat si in gestionarea resurselor si a banilor;

6. Dezvoltarea vocabularului, a culturii generale, a abilitatilor practice si tehnologice.

 

Mentiuni:

  1. Programul activitatilor “Juniori in afaceri” este construit si prezentat catre copii sub forma de joc cu reguli, etape, coordonatori de proiecte si elemente motivationale. Metodele folosite pentru realizarea activitatilor sunt: prezentare, jocuri de rol, dezbateri, mima, diade, desen, lucru in grup, simulari, fishbowl, studii de caz, improvizatie, yoga, lego si storytelling.
  2. Se va lucra pe analiza perceptiilor, valori, atitudini, comportamente, obiective, abilitati.
  3. Copiilor li se va prezenta la inceputul cursului activitatile fiecarui modul, proiectele si etapele pe care le vor realiza. Coagularea si concentrarea informatiilor in proiecte, ii va ajuta pe copii sa asocieze si sa utilizeze informatiile descoperite.
  4. Copiii vor lucra atat in echipe cat si in mod independent.
  5. In cadrul programului vor fi introdusi, in etape, termeni economici simpli.
  6. Parintii vor fi implicati activ in proiectele practice. Dupa inceperea cursurilor, vom realiza o prima intalnire dedicata parintilor pentru alinierea principiilor si a metodelor educationale folosite, atat de echipa Academiei, cat si acasa.
  7. Activitatile vor fi construite si personalizate pe nevoile grupului si vor cuprinde 3 activitati/ luna (sambata sau duminica).
  8. Dupa inscrierea in Academie, copiii, parintii si trainerul (dupa primul curs) vor completa un chestionar – test initial de evaluare a competentelor si abilitatilor copiilor, “Spider Evaluation”. Pe durata intregului an de activitati se vor efectua 3 chestionare – test Spider, incluse in programul de lucru.
  9. Pe parcursul anului, activitatea copiilor va fi filmata si fotografiata profesionist, organizata ulterior sub forma unui portofoliu media.
  10. Activitatile programului se impart in proiecte lunare sau cu o durata mai mare de lucru.
  11. Proiectele se realizeaza in echipe si prin sarcini individuale. Exemple de viitoare proiecte:
    • Crearea si vanzarea de produse;
    • Crearea de filme;
    • Creare de website;
    • Crearea si organizarea unei petreceri;
    • Crearea de planuri de afacere;
    • Crearea si organizarea unui targ
    • Crearea si organizarea unui spectacol.

12. La finalul anului de curs se va realiza o gala de prezentare si de premiere, unde vor fi invitati sa participe: parinti, rude, prieteni, presa, invitati speciali.

Modulul 1 (Octombrie – Decembrie):

  1. Setarea unor obiective personale si in echipa.
  2. Crearea spatiului de invatare.
  3. Crearea unui context de colaborare si comunicare.
  4. Dezvoltarea primelor proiecte in echipa.
  5. Observarea, stabilirea si folosirea unor principii economice simple.

Agenda Modul 1*

Data

Activitate

Locatie

27 octombrie Sesiune de cunoastere. Sediul NextSteve
3 noiembrie Prezentare proiect practice. Sesiune foto personalizata pentru copii. Diverta Baneasa
10 noiembrie Pauza
17 noiembrie Sesiune de creatie si invatare. Sediul NextSteve
24 noiembrie Prezentare proiect  practic. RestaurantCityGrill
1 decembrie Pauza
8 decembrie Sesiune de creatie si invatare. Sediul NextSteve
15 decembrie Prezentare proiect practic. Diverta Baneasa

*Programul activitatilor va fi prezent personal parintilor si copiilor inscrisi in program.

 

Modulul 2 (Ianuarie – Martie):

  1. Simulari de situatii economice si extragerea unor principii de gestionare a banilor.
  2. Crearea unor produse si simularea unor situatii de vanzare.
  3. Analiza unor produse si a unor situatii de cumparare.
  4. Analiza propriilor produse si a unor situatii de vanzare.
  5. Antrenarea abilitatilor de comunicare si de prezentare.

 

Modulul 3 (Aprilie – Iunie):

  1. Dezvoltarea si folosirea abilitatilor de negociere.
  2. Intelegerea unor principii simple de comert si de comert online.
  3. Dezvoltarea si folosirea abilitatilor IT
  4. Dezvoltarea si folosirea abilitatilor artistice si vizuale.
  5. Crearea si prezentarea proiectului final care va cuprinda cele mai importante informatii si activitati pentru echipa/participant.

Agenda si programul Modulelor 2 si 3 se va prezenta personal parintilor.

 

Desfasurare curs/ saptamana:

Structura pedagocica impartita pe timpul de lucru* in cadrul activitatilor indoor:

> 10 min – Jump In! – momentul de introducere in activitatea zilei.

> 25 min – Explorare! – momentul in care participantii inteleg si exploreaza noile notiuni.

> 35 min – Aprofundare! – momentul in care participantii isi folosesc abilitatile si informatiile invatate anterior.

> 15 min – Jump Out! – momentul de final prin care se concluzioneaza, recapituleaza activitatile si informatiile.

*vor mai exista mici modificari in functie de nevoile participantilor.

Evaluare:

  1. In cadrul fiecarei curs, echipele primesc punctaje care se vor cumula si pe care le vor putea folosi pe durata anului de curs. In plus, fiecare participant va acorda periodic punctaje celorlati colegi.
  2. Test psihologic de evaluare a abilitatilor – initial (optional)
  3. Test psihologic de evaluare a abilitatilor – final (optional)
  4. Spider Test – parinte, copil, instructor – initial
  5. Spider Test – parinte, copil, instructor – final
  6. Rapoarte video, foto, narative.

Structura curs:

Frecventa: 3 intalniri/ luna

Inceperea cursului: 27 septembrie

Ora desfasurare: 10:00 – 12:00

Durata: 2 ore

Durata cursului: 9 luni

Grupa de varsta copii: 8 – 11 ani

Numar participanti: 10 copii

Locatie: sala training/ restaurant/ mall/ excursie/ fabrica

Instructori/ Traineri:

1. Claudia Suhov (saptamanal)

2. Monica Fulea, psiholog, trainer (periodic)

3. Programator/ designer/ fotograf/ coregraf/ medic/ actor  – participa ca invitati in functie de tematica cursului si de subiectul proiectelor*.

*invitatii au rol de expertiza in cadrul anumitor activitati si totodata de a da dinamica fluxului de informatii.

Graficul activitatilor: se prezinta dupa inscriere si semnarea angajamentului de colaborare.

Taxa curs:

Varianta 1: 200 lei/ luna/ 1 participant*

Varianta 2: 380 lei/ luna/ 2 participanti

Varianta 3: 550 lei/ luna/ 3 participanti

*Sunt incluse in costul cursului:

-          Suportul de curs

-           Caiet personalizat

-          Planse

-          Spider Evaluation

-          Evaluare finala

-          Raport narativ/ modul

-           Fotografii si filmari personalizate

-          Materiale de lucru: metraje, diferite obiecte din plastic si produse alimentare.

-         Invitatii periodici

*Nu sunt incluse in costul cursului materialele personalizate ale fiecarui participantului, acestea vor fi detaliate parintilor dupa inscrierea in program:

-          Testele de evaluare psihologica optionale

-          Tricou personalizat

-          Sort personalizat

-          Transport copii (daca va fi cazul pentru transport de grup)

-           Sala spectacol final

Inscrierea copiilor se face prin completarea FORMULARULUI: https://docs.google.com/forms/d/1UW81ISAXW2JjY-bWNsh1_BBklFINB81GWFRon2QJgVo/viewform

Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati prin telefon: 0746.042.033 sau email claudia.suhov@nextsteve.ro.

 

Un răspuns la "ACADEMIA “JUNIORI IN AFACERI”"

  • Scurtu Anca
    17/11/2013 - 22:49 Răspunde

    Buna ziua . Cursul nu se poate face si la distanţă , sau in Cluj? Va multumesc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>